03 Februari 2008

AL-FATIHAH...



Assalamualaikum...

Hari ini dikejutkan melalui pangilan telefon dari Sifu kami, Puan Ainon Mohd dengan perkhabaran sedih tentang pemergian seorang karyawan berbakat besar Allahyarham saudara Ahmad Zafran Abd Mutalib pada 25 Muharram 1429 (Ahad, 03 Februari 2008).


Allahyarham juga dikenali dengan nama penanya Panaharjuna. Saya menghubungi telefon bimbit Allahyarham dan bercakap dengan adik iparnya. Allahyarham kelihatan tidak bangun dari tidur. Apabila cuba dikejutkan oleh salah seorang ahli keluarganya, didapati badannya telah sejuk dan hanya jasadnya yang terbaring.


Sebagai seorang sahabat, saya merakamkan ucapan tahziah buat seluruh ahli keluarga Allahyarham. Buat sahabat-sahabat yang tidak sempat saya hubungi mengenai berita ini, marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah buat Allahyarham dan mendoakan semoga rohnya ditempatkan bersama-sama orang yang beriman.

Amin...


4 ulasan:

Homework Studio berkata...

Al-Faa tihah.
Baru berjinak-jinak dan cuba berkenalan dengan beliau melalui laman blog. Takziah buat seluruh ahli keluarga, para pendukung Pekomik dan semua rakan-rakan beliau atas kehilangan yang pastinya cukup dirasai. Moga roh nya dicucuri limpah rahmat Ilahi.

Tanpa Nama berkata...

Amin...

Ariyatna Adri berkata...

Jo,

berita kehilangannya sangat mengejutkan. Semoga kita tabah dengan kehilangannya. Dan semoga Allah mencucuri rahmatnya.

Al-Fatihah

Ariyatna

Tanpa Nama berkata...

Amin...